3 Kasım 2009 Salı

Okul yolu düz gider...

Günaydın sevgili günlük (benim durumumda haftalık filan)

Saat 0800 (TSİ) itibariyle uyandım, inanması güç ama İstanbul günlük güneşlik ve ben bundan garip bi şekilde korkuyorum çünkü son bir kaç gündür hava o kadar rezil ki iyi bir hava olamaz yani imkanı yok. Söylentilere göre dün sabah saatlerinde de hava iyiymiş ama sonradan bozdu yine.
Neyse günün anlam ve önemine gelecek olursak, son 2 haftadır rezil olan okul düzenimi umarım bu hafta düzene sokacağım. Çünkü 2 haftadır adam gibi okula gitmiyorum, malum ilk hafta aşağıda yazan satırlara denk geldiği için katılamadım geçen hafta da 29 Ekim ve ardından gelen H1N1 virüsüne karşı gerçekleştirilen dezenfeksiyon işlemleri sebebi ile İTÜ ilk defa tatil oldu doğal olarak ben de okuldan iyice soğudum. Umarım bugün okula gidecem (evet küçük de olsa bi satma ihtimali var) ve okula yeniden ısınacam.
3 saatlik muhteşem (!!!) dersten sonra da aramızdan ilk işe giren kişi olan Merve hanım ile buluşarak umarım Mahmut'u da aramıza katarak çeşitli organizasyonlar planlamaktayız. (Öğrenci işlerine gitme, yemek yeme vs.)
Bu yayınımız da ileriye dönük ilk yayın olarak kısa blog tarihimize geçmiş bulunmaktadır. Siz şimdi dersiniz sabah sabah; "yazı yazacağına okul yoluna düşsene, evin cehennemin dibinde" diye. Valla arabasına yamanacağım ev arkadaşım sevgili Çağdaş efendiyi beklemekteyim şu anda.
Hadi kaçayım o zaman ben. O'na ayrı, size ayrı öpücük gönderdikten sonra bu yazıyı da sonlandırırım arkadaş...

Haydi selametle...

Hiç yorum yok: