29 Ekim 2009 Perşembe

Long time, no see

   Eveeeet çevremin de etkisiyle fark ettim ki burayı unutmuşum. Yani şöyle bir tahminle tam iki hafta önce yazmıştım son yazımı o da zaten kitap ile ilgiliydi. Yani hayatımla ilgili güncellemelerden maruz kalmış blogger sitesi., what a pity.

  Zaten o zamandan beri olanlar uzak kalmamın da sebebi oldu bir bakıma. O zamandan beri ne oldu dersek; önce babam geldi, daha doğrusu adam uğradı gitti, sonra geri geldi tekrar gitti filan. Bayağı otel olarak kullandı evi. Tabii kiranın da onun cebinden buraya geldiği düşünürse aslında o hancı, biz yolcuyuz bu sebepten de ses çıkaramadım çok sadece eli boş gelmesin diye baklava sipariş ettik, geldi yedik.
 
  Daha sonra ise olacak en güzel şey oldu, O geldi ve o andan itibaren hayatımdaki bir çok şey sıfırlandı. (sıfırlandı yanlış oldu ya. biz mühendisler nasıl deriz; "boyutsuzlaştırıldı") Çünkü istanbul bile gözüme farklı gözükmeye başlamıştı artık. Önceden de yaptığım şeyleri yaptım belki ama yanımda onun olması en çekilmez şeyi bile çekilebilir hale getirdi -zor da olsa- (bkz: 1. köprü trafiği) Ona da belirttim ama şimdi onun gitmesiyle artık her şey gözüme çok daha farklı gözükecek mesela boğazı izlemek o kadar çekici gelmeyecek veya trafikte kalmak olduğundan çok daha ızdırap dolu olacak. Ama pişman mısın deseniz, cevabım tabii ki "hayır" olacaktır. Hatta eklerim "bir daha olsun bir daha yaparım". Eğer onunla 4 gün bile bu kadar güzelse, hiç yaşamamak zaman kaybı olmaz mıydı? (evet tam şurada bi ara verdim, çikolata molası. tekrar O'nu anaraktan)

  Önümüzde bir de pazar günü var. Şu an belki bana yakın ama uzak.Pazar gününden itibaren ise uzak olacak o yüzden gelmesini istemiyorum o günün fakat tekrar görecek olmanın verdiği heyecan ise Pazar gününü iple çekmeme sebep oluyor. Şu anda Adana'da ailesinin yanında benim ise burada ders çalıştığımı düşünüyor. Evet evet çalışıyorum, benim olayım budur az az ders bol bol anlık yaratılan işler. Aslında o da bunu o kadar iyi biliyor ki bitirme sürecimi yakından tanık olmuş biri olarak.

 Bunlar dışında ne oldu derseniz ise. Aslında bir şey olmadı ya. Yani o gittikten sonra bir alışma süreci geçirdik filan. Sonra da zaten tatil geldi yani cumartesiyi de tatil sayarsak 6 günlük felaket bir tatil :) İTÜ tarihinde ilk defa tatil olmayan bir günü tatil ilan etti, beni benden aldı. Onun dışında ise kısaca BOŞ...

  Neyse bugünlük bu kadar yeter, söz veriyorum arayı soğutmayacam ama O gelirse sizi yolda görsem tanımam onu da belirteyim

Bunu yazan tosun, okuyan herkesi sever gözlerinden öper....

1 yorum:

nrrla dedi ki...

hastasıyım boyutsuzlaştırmanın